З 2012 по 2018 роки об’єм реалізації власних торговельних марок мережі EVA збільшився у 4 рази у частці продажів. Кожний четвертий з десяти товарів у споживчому кошику покупця – це товар ВТМ. Лінія магазинів EVA організувала прес-тур на завод «Альянс краси» з метою показати, як розвивається напрямок виробництва власних торговельних марок.
Але, незважаючи на світові тенденції та збільшення продажів товарів ВТМ у мережі EVA, значна частка споживачів вважає, що гарний продукт – це дорогий продукт, і товари власного виробництва – не такі якісні та ефективні. З метою спростувати ці стереотипи та показати, що таке ВТМ, чому важливо розвивати цей напрямок, і було ініційовано прес-тур.
EVA розвиває відділ ВТМ з 2010 року. Наразі у мережі представлено 37 власних торгових марок.
“Ми орієнтуємося на певні ніші, потреби покупців, ринкові тенденції, інновації, продукти і товари, що представлені на міжнародних виставках. Сьогодні продукти ВТМ у нашій мережі розроблені практично в усіх категоріях косметичних товарів у сегментах “низький” і “середній мінус”. Наприклад, товари напрямків SPA, аксесуари, галантерея, біжутерія”, – коментує Галина Ободець, директорка департаменту ВТМ Лінії магазинів EVA.
Один з національних виробників ВТМ, з яким співпрацює мережа EVA, є фармацевтичний науково-дослідний центр «Альянс краси». Він виробляє косметичну продукцію на замовлення компаній та під власними торговими марками. У завода є власна дослідницька та мікробіологічна лабораторія, яка дозволяє робити тестування продукції на початковому і кінцевому етапах виробництва, а також здійснювати контроль за органолептичною якістю косметики, впливом на шкіру та сертифікацією.
Лінія магазинів EVA активно розробляє професійні засоби для миття волосся, професійні засоби для фарбування волосся (ТМ IQ code і Estima), професійні засоби по відбілюванню зубів ТМ!CEBERG, засоби по догляду за проблемною шкірою TM MAY face, засоби для депіляції TM MAY body. Також компанія випустила три лінійки лікувальніх засобів у групі миття волосся «GEN 96 genetic lab». У цих сегментах досить низька конкуренція з транснаціональними марками, ці сегменти / ніші активно ростуть з точки зору попиту покупців. Наразі саме час для активної роботи в таких сегментах і товарних категоріях.
За матеріалами прес-релізу
Туристическое страхование часто воспринимается как дополнительная трата средств, которой можно избежать. Однако, это ошибочное представление,…
Открытие учетной записи на игровой площадке обычно вознаграждается подарком. Иногда клиенту для этого достаточно завести…
В мире виноделия существует напиток, который завоевал сердца многих гурманов своим уникальным вкусом и ароматом.…
Рынок азартных развлечений в Украине активно развивается, что заметно по регулярному пополнению списка легальных онлайн-казино.…
Туризм ради игры становится всё более популярным среди путешественников по всему миру. Казино уже давно…
Рассказываем о бонусах Vbet. Мы расскажем о разных видах поощрений - как стандартных для всех…