Локація підібрана не випадково — вона підкреслює вагомість креативних підходів у сучасному бізнес-середовищі.
Шедеври Cannes Lions – це унікальна підбірка найяскравіших креативних рішень від найкращих креативних творців світу. Вражаючі ідеї та майстерне виконання, кінематографічні експерименти – це те, що відрізняє ці роботи від пересічних роликів, і радше прирівнює їх до витворів мистецтва.Ми захоплюємося та надихаємося цими шедеврами, ділимося своїми враження від побаченого з друзями та колегами.
Чи можна створювати контент такого рівня в Україні? Це питання піднялось у рамках панельної дискусії, яка відкривала показ.
Офіційний представник Cannes Lions в Україні, Костянтин Кузнєцов, висловив свої гіпотези стосовно розвитку креативних індустрій в Україні:
«Креативність не може розвиватися у вакуумі. Для того, щоб створювати по-справжньому шедевральні роботи, потрібно вчитися у кращих, і черпати натхнення зі зразків світового мистецтва: образотворчого, театрального, музичного. Світ змінюється, сьогодні аудиторія вже не просто споживає рекламу, а починає перебирати нею. І ми заохочуємо українського глядача бути вибагливим до якості контенту. Ми впевнені, що справжні шедеври виникають на стику креативних індустрій. Саме цей месидж Представництво передає серією заходів у рамках Днів креативності в Україні. Підсумки ж підіб’ємо під час ІV Форуму креативних індустрій, що відбудеться у вересні 2019 року”.
Наразі серед тригодинної підбірки найкращих зразків світового креативу українські роботи фактично не зустрічаються. Хоча деякі – знімалися в Україні і були створені за допомоги українських продакшн-компаній. Гордістю українського креативного середовища є два здобутих Каннських Лева: за проект Witness Українського кризового медіацентру (2017) та брендинг Євробачення 2017, розроблений агенціями Banda та Republique (2018). Тож тенденція розвитку спостерігається і набирає обертів.
Віталій Писаренко, Генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex поділився своїми думками стосовно різноманітності контенту для українського глядача.
“Cannes Lions вже другий рік поспіль проходить в мережі кінотеатрів Multiplex. Для нас дуже важливо надавати нашим глядачам альтернативний контент, розширюючи горизонти кінотеатру і надихаючи нашу публіку. У звичному режимі фестиваль тривати від 5 до 7 днів, для українських глядачів буде ексклюзивна можливість побачити все в один день. Вже 8,9,11,12 грудня в Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Кривому Розі, Луцьку пройдуть тригодинні покази міжнародного фестивалю креативності. Будемо раді бачити всіх в Multiplex на святі креативу”.
Отже, спільними зусиллями креаторів, що завжди прагнуть саморозвитку та аудиторії, яка формує попит на якісні роботи, ми розвиваємо наше креативне середовище.
Квитки на сайті multiplex.ua та у касах кінотеатрів.
8 грудня, 19:00 — прем’єра, Lavina Mall;
9 грудня, 19:00 — Київ (ТРЦ «SkyMall», ТРЦ «Проспект»);
11 грудня, 19:00 — Львів;
11 грудня, 19:00 — Харків;
12 грудня, 19:00 — Кривий Ріг;
12 грудня, 19:00 — Дніпро;
12 грудня, 19:00 — Луцьк.
За матеріалами прес-релізу
Туристическое страхование часто воспринимается как дополнительная трата средств, которой можно избежать. Однако, это ошибочное представление,…
Открытие учетной записи на игровой площадке обычно вознаграждается подарком. Иногда клиенту для этого достаточно завести…
В мире виноделия существует напиток, который завоевал сердца многих гурманов своим уникальным вкусом и ароматом.…
Рынок азартных развлечений в Украине активно развивается, что заметно по регулярному пополнению списка легальных онлайн-казино.…
Туризм ради игры становится всё более популярным среди путешественников по всему миру. Казино уже давно…
Рассказываем о бонусах Vbet. Мы расскажем о разных видах поощрений - как стандартных для всех…