Пляж чи
лижі:куди поїхати у відпустку за кордонузимку
2021/22
Спільний спецпроєкт «Навколо світу.
Україна» та авіакомпанії Air France в Україні допоможе вам визначитися з ідеальним
напрямком для зимового відпочинку
Планування зимових канікул і поїздок у
період зимових свят — досить клопітка справа. Враження від відпустки і настрій, з яким ви
почнете рік, залежать від безлічі зроблених вами виборів: куди летіти і з якою авіакомпанією;
забронювати готель чи апартаменти і якого рівня; які формальності потрібно виконати при перетині
кордону; які будуть доступні послуги та розваги на курорті тощо.
Наші
поради допоможуть спланувати ідеальну відпустку.
Щодо відношення до зими люди поділяються на дві
категорії: ті, хто радіє блискотінню снігу і зимовому повітрю, що збадьорює, і ті, хто в грудні
мріє про спекотне сонце і мірний шум прибою.
Відповідно, для перших найкращий вид
зимового відпочинку — це набити валізу теплими светрами і вирушити підкорювати засніжені
вершини, а вечорами слухати, як тріщать дрова в каміні, або відриватися на апре-скі; для других
— зібрати в сумку невагомі купальні костюми, шорти й парео та забронювати номер із видом на
океан, де до шезлонга на пляжі обов'язково додається келих екзотичного коктейлю.
Так чи
інакше, давно настав час планувати втечу зі сльотавого зимового міста — або в гори, або до моря.
Спільний спецпроєкт «Навколо світу. Україна» та авіакомпаній Air France допоможе вам визначитися
з ідеальним напрямком для зимового відпочинку.
Повірте, це найважливіша порада. Зимові свята —
не той період, коли, трохи зачекавши, можна отримати вигідніші ціни. Навпаки, вартість перельоту
зростає з кожним днем.
Пік цін реєструється у період між католицьким
Різдвом і 5–6 січня. Після 6 січня ціни поступово знижуються. Лютий — найбюджетніший зимовий
місяць для подорожей.
Це може прозвучати дивно, але тут логіка проста.
Популярні курорти — це мільйони туристів щороку й розвинена інфраструктура, а отже, тисячі
пропозицій для туристів з будь-якими запитами, на будь-який смак і гаманець. Також на популярні
напрямки більше рейсів, серед яких неодмінно знайдеться той, що підходить вам особисто.
Скажімо, якщо ваша мрія — Карибське узбережжя, то цим критеріям відповідає Канкун, що входить до десятки найкращих курортів світу: тут є і екопарки, і нічні клуби, і спокійна затока, і океанський прибій, і найрізноманітніші готелі. Якщо зібралися кататися на лижах у Європі, то гарний приклад — найбільший гірськолижний регіон у світі, французький курорт «Три долини», де, крім престижного Куршевеля, ще 10 селищ з різним рівнем цін, а загальний скі-пас дозволяє кататися на трасах у всіх трьох долинах, з'єднаних підйомниками.
У світі є десятки міжнародних сервісів такого
типу. Найбільші з них — Booking.com, Hotels.com, HRS.com (спеціалізується на Західній та
Центральній Європі) тощо. Такі послуги мають зручний інтерфейс, велику базу житла (від готелів
до апартів, квартир, вілл і хостелів), власну систему бонусів і знижок, безкоштовну систему
бронювання тощо.
Порівняти ціни на різних сервісах можна за допомогою сервісу Hotellook
— тут зручно вибирати найпривабливішу пропозицію щодо конкретного готелю чи апартів.
І не лише на сайті, а й просто у Google. Знімки,
зроблені з правильного ракурсу і оброблені у фотошопі, можуть прикрасити дійсність — наприклад,
завдяки ширококутному об'єктиву приміщення здаються набагато більшими, ніж насправді.
Якщо готель або курорт привернув вашу увагу, тому
що має високий рейтинг, неодмінно прочитайте відгуки. Один або навіть п'ять хвалебних відгуків —
цього замало, щоб судити про якість послуг; вони можуть бути написані найманими співробітниками
(просто ботами).
З іншого боку, врахуйте, що люди схильні скаржитися частіше, ніж
хвалити. Дехто незадоволений навіть тим, що «на пляжі занадто багато піску».
Шукайте
місця з великою кількістю відгуків (від 50, краще від 100) як на Booking.com, так і на
найбільшій у світі платформі для мандрівників Tripadvisor.com та інших подібних.
Якщо
збираєтеся оплатити проживання через онлайн-сервіс бронювання, обов'язково зайдіть спочатку і на
сайт курорту або готелю, що вас цікавить.
В екзотичних країнах віддавайте перевагу новим або оновленим
готелям
Старі готелі не завжди утримуються в чистоті
та справності, особливо в країнах третього світу. Винятки бувають, але
зважайте на цей нюанс.
Скільки часу ви проведете у номері готелю чи в
апартаментах? Якщо збираєтеся ніжитись у джакузі, сидіти біля каміна з книжкою або гратися з
дітьми в кімнаті, тоді оберіть більш розкішне житло з усіма зручностями. Якщо ж плануєте цілий
день ганяти на лижах, а ввечері відпочивати у барі, пірнати, валятися на пляжі або їздити на
екскурсії на весь день, тоді на проживанні, ймовірно, краще заощадити.
Незалежно від того, куди ви подорожуєте,
відпустка — це час, коли треба балувати себе. Подумайте заздалегідь, які зручності й додаткові
послуги для вас особливо важливі: вид на море, прямий доступ до лижних схилів, джакузі в номері,
дитячий клуб чи проживання «тільки для дорослих», оренда спортивного обладнання, нічні клуби в
пішій доступності, центр дайвінгу PADI, тенісні корти? І якщо ви їдете з домашнім улюбленцем —
чи є опція pet-friendly.
Купуючи авіаквитки, врахуйте ймовірність,
що відпустка може зірватися
Останні півтора року навчили нас філософськи
ставитися до того, що будь-яка країна може закрити кордони (загалом або для українців), а ваші
власні плани можуть опинитися під загрозою зриву через проблеми зі здоров'ям. У такій ситуації
дешеві незворотні квитки — не найкращий вибір.
Гнучка комерційна політика авіакомпаній дає змогу
спокійно планувати подорож. Наприклад, пасажири рейсів Air France , які купили авіаквитки до 31
січня 2022 року включно і вилітають до 30 червня 2022 року включно, можуть змінити дати й
маршрут поїздки без стягнення плати за внесені зміни аж до вильоту. А якщо ви вирішили відкласти
поїздку — навіть незворотні квитки можна обміняти на ваучер для майбутніх подорожей.
Авіакомпанії Air France дотримуються суворих
санітарно-гігієнічних вимог як в аеропортах, так і на борту літака. В аеропортах для
забезпечення соціальної дистанції зроблено розмітку на підлозі і встановлено прозорі екрани.
Персонал регулярно миє та дезінфікує усі стійки й кіоски самообслуговування.
У салонах літаків ретельно дезінфікують усі
контактні поверхні до та після кожного польоту. Літаки обладнані високоефективною системою
фільтрації повітря (HEPA). Вона вловлює 99,99% вірусів і бактерій, у тому числі коронавіруси.
Нарешті, літаки оснащені спеціальними коронакомплектами на випадок, якщо в одного з пасажирів
несподівано виявляться симптоми захворювання.