Мабуть кожен в дитинстві хоч раз, але мріяв стати льотчиком. Якщо ця мрія повертається в дорослому віці, то її треба втілювати в життя. Перший раз я серйозно задумався над тим щоб навчитись літати десь в 2006, коли товариш затягнув мене в Київський Аеропракт, де мене вперше покатали на маленькому, надлегкому літаку (їх, до речі, в Україні дуже успішно і виробляють, і продають). Потім, в силу різних обставин, цю ідею я відклав до кращих часів. Кращі часи так і не настали, але прийшло усвідомлення того, що свої мрії треба або втілювати, або про них забути. Тому весною цього року я вирішив що пора, і записався в одну з льотних шкіл в США, щоб навчитись літати і отримати ліцензію приватного пілота.
Чому саме Каліфорнія? Ну, по-перше, американська ліцензія — це американська ліцензія. По-друге, рівень навчання і рівень безпеки в американських школах дуже високий, і головне, що в Каліфорнії та Флоріді, де зосереджена більшість з них, льотна погода десь днів 320 на рік, а це дає можливість пройти навчання в стислий термін, що для мене було досить важливо. І, по-третє, як не дивно, вартість навчання не сильно відрізняється в Україні і в США (найдешевше буде напевно навчатись в Східній Європі, хоча цю опцію я досконально не вивчав).
Отже перший крок — вибір школи. Після певного пошуку в інтернеті, читання відгуків і розмов з кількома друзями, котрі вже навчились літати, та переписки з кількома школами, вибір було зроблено на користь California Flight Academy. На вибір вплинуло кілька факторів: школа повинна мати право і досвід навчання іноземних студентів, можливість організовувати візову підтримку для отримання студентської візи в США (ага, зі звичайною візою, навіть якщо вона є вас, ніхто не візьметься навчати) і, головне, школа могла запропонувати інтенсивну програму навчання розраховану на приблизно 6-8 тижнів занять.
Також CFA є одним з сертифікованих навчальних центрів Cessna, а саме на цьому літаку, в силу декількох практичних і особистих причин, я хотів навчатись.
Фото: Діти що мріють про небо. Чи не найкраща паркова скульптура, яку я коли-небудь зустрічав. Фігури двох дітей в натуральний зріст в міському парку в Сан Хозе, Каліфорнія розташовані так, що вони зустрічають і провожають літаки котрі злітають і сідають в Міжнародному аеропорту Сан Хозе.
Перш ніж починати оформлення візи й всіляких інших бюрократичних дозволів, варто спробувати політати на літаку вдома, щоб зрозуміти — чи схочети і чи зможете ви цим займатись. На щастя така можливість в Україні є. Свій перший політ я зробив весною цього року в Білій Церкві з фантастичним інструктором, котрий з перших же хвилин польоту дав можливість повірити в себе і в літак. Потім було ще кілька польотів, після яких я зрозумів, що захворів небом невиліковно.
Отже, оформивши візу, домовившись зі школою про графік занять і купивши квитки до Сан Дієго, я перебрався на два місяці в Каліфорнію. Якщо цікаво, буду тут ділитись з вами своїм новим досвідом :)))
Сергій Каразій — журналіст, кореспондент телебачення Міжнародної інформаційної аґенції Reuters в Києві з1992 року. Багато подорожує, як по роботі, так і у вільний від неї час.
Читайте также:
Почему самолеты красят в белый цвет?
Туристическое страхование часто воспринимается как дополнительная трата средств, которой можно избежать. Однако, это ошибочное представление,…
Открытие учетной записи на игровой площадке обычно вознаграждается подарком. Иногда клиенту для этого достаточно завести…
В мире виноделия существует напиток, который завоевал сердца многих гурманов своим уникальным вкусом и ароматом.…
Рынок азартных развлечений в Украине активно развивается, что заметно по регулярному пополнению списка легальных онлайн-казино.…
Туризм ради игры становится всё более популярным среди путешественников по всему миру. Казино уже давно…
Рассказываем о бонусах Vbet. Мы расскажем о разных видах поощрений - как стандартных для всех…