• Як я став пілотом. Частина 1.Вокруг Света. Украина
    Фото автора
    Україна неймовірно красива з висоти пташинного польоту
    Люди

    Як я став пілотом. Частина 1

    Свої мрії треба або втілювати, або про них забути.

    Мабуть кожен в дитинстві хоч раз, але мріяв стати льотчиком. Якщо ця мрія повертається в дорослому віці, то її треба втілювати в життя. Перший раз я серйозно задумався над тим щоб навчитись літати десь в 2006, коли товариш затягнув мене в Київський Аеропракт, де мене вперше покатали на маленькому, надлегкому літаку (їх, до речі, в Україні дуже успішно і виробляють, і продають). Потім, в силу різних обставин, цю ідею я відклав до кращих часів. Кращі часи так і не настали, але прийшло усвідомлення того, що свої мрії треба або втілювати, або про них забути. Тому весною цього року я вирішив що пора, і записався в одну з льотних шкіл в США, щоб навчитись літати і отримати ліцензію приватного пілота. 

    Чому саме Каліфорнія? Ну, по-перше, американська ліцензія — це американська ліцензія. По-друге, рівень навчання і рівень безпеки в американських школах дуже високий, і головне, що в Каліфорнії та Флоріді, де зосереджена більшість з них, льотна погода десь днів 320 на рік, а це дає можливість пройти навчання в стислий термін, що для мене було досить важливо. І, по-третє, як не дивно, вартість навчання не сильно відрізняється в Україні і в США (найдешевше буде напевно навчатись в Східній Європі, хоча цю опцію я досконально не вивчав). 

    Отже перший крок — вибір школи. Після певного пошуку в інтернеті, читання відгуків і розмов з кількома друзями, котрі вже навчились літати, та переписки з кількома школами, вибір було зроблено на користь California Flight Academy. На вибір вплинуло кілька факторів: школа повинна мати право і досвід навчання іноземних студентів, можливість організовувати візову підтримку для отримання студентської візи в США (ага, зі звичайною візою, навіть якщо вона є вас, ніхто не візьметься навчати) і, головне, школа могла запропонувати інтенсивну програму навчання розраховану на приблизно 6-8 тижнів занять. 

    Також CFA є одним з сертифікованих навчальних центрів Cessna, а саме на цьому літаку, в силу декількох практичних і особистих причин, я хотів навчатись. 

    Фото: Діти що мріють про небо. Чи не найкраща паркова скульптура, яку я коли-небудь зустрічав. Фігури двох дітей в натуральний зріст в міському парку в Сан Хозе, Каліфорнія розташовані так, що вони зустрічають і провожають літаки котрі злітають і сідають в Міжнародному аеропорту Сан Хозе.

    Перш ніж починати оформлення візи й всіляких інших бюрократичних дозволів, варто спробувати політати на літаку вдома, щоб зрозуміти — чи схочети і чи зможете ви цим займатись. На щастя така можливість в Україні є. Свій перший політ я зробив весною цього року в Білій Церкві з фантастичним інструктором, котрий з перших же хвилин польоту дав можливість повірити в себе і в літак. Потім було ще кілька польотів, після яких я зрозумів, що захворів небом невиліковно.

    Перший політ весною цього року в Білій Церкві

    Перший політ весною цього року в Білій Церкві

    Фото автора

    Отже, оформивши візу, домовившись зі школою про графік занять і купивши квитки до Сан Дієго, я перебрався на два місяці в Каліфорнію. Якщо цікаво, буду тут ділитись з вами своїм новим досвідом :)))

    Сергій Каразій — журналіст, кореспондент телебачення Міжнародної інформаційної аґенції Reuters в Києві з1992 року. Багато подорожує,  як по роботі, так і у вільний від неї час. 

    Читайте также:

    Почему самолеты красят в белый цвет?

    12 вещей, которых вы не знали о самолетах

    Беспилотники vs самолеты: кому достанется небо?