Новости партнеров

Відбулася офіційна національна презентація кросовера Volkswagen T-Roс

12 липня під час офіційної презентації моделі у Києві українська аудиторія познайомилася з унікальною новинкою від бренду Volkswagen — кросовером T-Roc. Вже з 13 липня модель, попереднє замовлення на яку було відкрито у травні, доступна в офіційних дилерських центрах бренду по всій Україні. «Модель пропонує оснащення тими опціями, які зазвичай зарезервовані для вищих сегментів або моделей преміум-класу. Наприклад, повністю цифрова панель приладів, адаптивна або спортивна підвіска, електропривід кришки багажника. TRoc — це новий рівень функціональності, комфорту та безпеки», — Марія Гарань, керівник бренду Volkswagen легкові автомобілі.

Новинка від бренду Volkswagen втілює у собі практичність SUV та енергійність міського хетчбека: інноваційний бензиновий двигун моделі 1,5 TSI EVO потужністю 150 к.с. та семиступінчаста автоматична коробка передач DSG — насолода спортивною динамікою у поєднанні з економічністю, які надають найсучасніші розумні технології впорскування та розподілення пального.

Новинка доступна у комплектаціях Life, Style та Sport. Для Style доступно 35 варіантів кольорів кузова. 

Щодо мультимедійних можливостей у новому T-Roc — підключаються усі можливі стандарти обміну даними, роз’єми та адаптери, і на додачу — голосове управління функціями на платформах Android та iOS. Багате звукове оздоблення автомобіля в усіх комплектаціях — справжня насолода глибоким об’ємним звуком.

Презентація нового T-Roc стала слушною нагодою ознайомитися з концепцією Digital Retail, впровадженою маркою Volkswagen — першою серед решти брендів в Україні. Клієнти можуть обирати з понад 15 онлайнінструментів: Конфігуратор авто та аксесуарів, Склад авто, Онлайн-пошук дилерів, Запис на сервіс та багато інших. Важливо те, що усі інструменти можуть бути об’єднані за допомогою єдиного ID клієнта.

Фактично, Volkswagen перший в Україні заявив про запуск еко-системи carLOG. Всі обрані автомобілі зі складу конфігуратора можуть бути збережені в єдиному кабінеті клієнта. Завдяки Digital Retail відбулось оновленя і в усіх автоцентрах Volkswagen України — створені Digital-лаунжі, оснащені професійними екранами. Кожен клієнт може отримати індивідуальний каталог, створений на планшеті всього за кілька кліків. Онлайн-інструменти доступні усім клієнтам навіть поза автосалоном, наприклад, вдома, кафе, тощо. Можливо оцінити інтер’єр автомобіля у режимі віртуальної реальності VR (вперше серед решти брендів в Україні).

За матеріалами прес-релізу

Вокруг Света

Recent Posts

5 мифов про туристическую страховку в 2024 году

Туристическое страхование часто воспринимается как дополнительная трата средств, которой можно избежать. Однако, это ошибочное представление,…

2 недели ago

Что делает Фраголино таким особенным и любимым

В мире виноделия существует напиток, который завоевал сердца многих гурманов своим уникальным вкусом и ароматом.…

1 месяц ago

Туризм ради игры: топ городов для игры в казино

Туризм ради игры становится всё более популярным среди путешественников по всему миру. Казино уже давно…

2 месяца ago

Фриспины казино Vbet

Рассказываем о бонусах Vbet. Мы расскажем о разных видах поощрений - как стандартных для всех…

2 месяца ago

Все, что нужно знать о кальвадосе

В романе «Триумфальная арка» Ремарк называет кальвадос «напитком грез». В действительности это разновидность яблочного (реже…

3 месяца ago

Страхование на авто в Польше: какие штрафы предусмотрены за просрочку и отсутствие полиса

Страхование автотранспорта является обязательным в Польше. Чтобы иметь право управлять транспортным средством, у каждого водителя…

5 месяцев ago