12 липня під час офіційної презентації моделі у Києві українська аудиторія познайомилася з унікальною новинкою від бренду Volkswagen — кросовером T-Roc. Вже з 13 липня модель, попереднє замовлення на яку було відкрито у травні, доступна в офіційних дилерських центрах бренду по всій Україні. «Модель пропонує оснащення тими опціями, які зазвичай зарезервовані для вищих сегментів або моделей преміум-класу. Наприклад, повністю цифрова панель приладів, адаптивна або спортивна підвіска, електропривід кришки багажника. TRoc — це новий рівень функціональності, комфорту та безпеки», — Марія Гарань, керівник бренду Volkswagen легкові автомобілі.
Новинка від бренду Volkswagen втілює у собі практичність SUV та енергійність міського хетчбека: інноваційний бензиновий двигун моделі 1,5 TSI EVO потужністю 150 к.с. та семиступінчаста автоматична коробка передач DSG — насолода спортивною динамікою у поєднанні з економічністю, які надають найсучасніші розумні технології впорскування та розподілення пального.
Новинка доступна у комплектаціях Life, Style та Sport. Для Style доступно 35 варіантів кольорів кузова.
Щодо мультимедійних можливостей у новому T-Roc — підключаються усі можливі стандарти обміну даними, роз’єми та адаптери, і на додачу — голосове управління функціями на платформах Android та iOS. Багате звукове оздоблення автомобіля в усіх комплектаціях — справжня насолода глибоким об’ємним звуком.
Презентація нового T-Roc стала слушною нагодою ознайомитися з концепцією Digital Retail, впровадженою маркою Volkswagen — першою серед решти брендів в Україні. Клієнти можуть обирати з понад 15 онлайнінструментів: Конфігуратор авто та аксесуарів, Склад авто, Онлайн-пошук дилерів, Запис на сервіс та багато інших. Важливо те, що усі інструменти можуть бути об’єднані за допомогою єдиного ID клієнта.
Фактично, Volkswagen перший в Україні заявив про запуск еко-системи carLOG. Всі обрані автомобілі зі складу конфігуратора можуть бути збережені в єдиному кабінеті клієнта. Завдяки Digital Retail відбулось оновленя і в усіх автоцентрах Volkswagen України — створені Digital-лаунжі, оснащені професійними екранами. Кожен клієнт може отримати індивідуальний каталог, створений на планшеті всього за кілька кліків. Онлайн-інструменти доступні усім клієнтам навіть поза автосалоном, наприклад, вдома, кафе, тощо. Можливо оцінити інтер’єр автомобіля у режимі віртуальної реальності VR (вперше серед решти брендів в Україні).
За матеріалами прес-релізу
Стать полноценным разработчиком приложений и ПО можно за счет обучения и постоянной практики. Однако пройдя…
Эстетическая хирургия – одно из наиболее развивающихся направлений современной медицины. Актуальные методики и технологии дают…
Украина уверенно движется к развитию легального игорного бизнеса, привлекая внимание как местных предпринимателей, так и…
За последние 10 лет число людей, столкнувшихся с лудоманией, выросло на порядка 500% и, по…
Туристическое страхование часто воспринимается как дополнительная трата средств, которой можно избежать. Однако, это ошибочное представление,…
Открытие учетной записи на игровой площадке обычно вознаграждается подарком. Иногда клиенту для этого достаточно завести…