• Міжнародна компанія-виробник снеків переходить на екологічну упаковку.Вокруг Света. Украина
    Новости партнеров
    Понедельник, 22 октября 2018

    Міжнародна компанія-виробник снеків переходить на екологічну упаковку

    Група компаній Mondelēz International оголосила, що до 2025 року повністю перейде на придатну до вторинної переробки упаковку.
    • До 2020 року всю паперову упаковку для виробництва продукції буде отримано від екологічно відповідальних постачальників
    • Обсяг пакувальних матеріалів по всьому світу зменшиться на 65 мільйонів кг до 2020 року. Починаючи з 2013 року вже вдалося зменшити об’єм пакувальних матеріалів на 53,5 млн.
    • До 2025 року на всій упаковці продукції компанії буде розміщено інформацію для споживачів про можливість її переробки. Представники компанії працюватимуть разом з партнерами для збору та переробки пакувальних матеріалів по всьому світу.

    «Споживачі компанії приділяють все більше уваги питанню пластикових відходів та їх впливу на екологію, — зазначає Роб Харгрув, виконавчий віце-президент з досліджень, розробок, якості та інновацій. — Разом із партнерами по галузі за підтримки державних і приватних структур ми зможемо зробити свій внесок у розробку практичних рішень, які матимуть позитивний сплив на довкілля».

    Компанія Mondelēz International постійно вдосконалює процес виробництва упаковки. Більшість упаковок товарів вже придатні для вторинної переробки або готові до повторного використання. Близько 75% всіх пакувальних матеріалів – це скло, папір або метал, а приблизно 70% паперових упаковок виготовлені з вторинної сировини. До того ж в компанії нараховується кілька сотень програм, які допомагають скорочувати кількість відходів:

    • У Великобританії для виготовлення коробок з цукерками Cadbury Heroes завдяки змінам у дизайні наразі використовують на 17% менше пластику, ніж раніше. Завдяки цій інновації для транспортування даного товару тепер потрібно на 30% менше вантажівок.
    • В країнах Азії, Близького Сходу та Африки проекти з вдосконалення вторинної упаковки та тари для перевезення шоколадної продукції дозволили заощадити понад 1 млн кг гофрованого паперу.
    • У США створили інноваційну більш тонку упаковку для печива Oreo, що скоротило використання картону на 1,5 млн кг щорічно.
    • В Україні компанія в своїй діяльності вже застосовує відповідний підхід. Зокрема, на шоколадній фабриці у місті Тростянець Сумської області всі види упаковок підлягають вторинній переробці.

      За матеріалами прес-релізу.

    Загрузить еще