У червні 2019 року L’Oréal відзначив ювілейний десятий День корпоративної соціальної відповідальності (Citizen Day) — глобальний одноденний волонтерський захід у сфері соціальної взаємодії, участь в якому Група пропонує прийняти всім своїм співробітникам у більш ніж 60 країнах, в яких вона працює.
Протягом останніх 10 років співробітники L’Oréal щорічно присвячують один зі своїх робочих днів тому, щоб застосувати отримані професійні навички і енергію для вирішення завдань, що стоять перед сотнями організацій соціальної та екологічної сфери. Ці акції солідарності включають проведення семінарів з питань досягнення фінансового благополуччя для малозабезпечених людей, допомоги безробітним в складанні резюме, ремонту будинків для літніх і малозабезпечених осіб або збір сміття на природі.
«Citizen Day став особливою датою в календарі Групи, — відзначає Жан-Поль Агон (Jean-Paul Agon), президент і генеральний директор L’Oréal. — Я щасливий і пишаюсь тим, що ініціатива, з якою ми виступили 10 років тому, демонструє зростаюче з кожним роком прагнення L’Oréal та її співробітників допомагати місцевим громадам і асоціаціям конкретними справами».
Щорічний день волонтерської праці, заснований в 2010 році, дозволив співробітникам з майже 65 країн світу присвятити волонтерській роботі з сотнями некомерційних організацій і їх бенефіціарами понад один мільйон годин. Щорічно близько 30000 волонтерів беруть участь в ініціативах солідарності, організованих з нагоди Дня корпоративної соціальної відповідальності.
L’Oréal продовжує вводити нові форми участі своїх співробітників у соціальній діяльності та розробила програму волонтерської допомоги Групи L’Oréal (Citizen programme), яка дає співробітникам можливість по-різному вносити свій вклад в різні сфери: перерахування частини заробітної плати, спонсорство волонтерської діяльності співробітників і запущена в цьому році у Франції програма спонсорства, заснована на застосуванні власних навичок. Останнє нововведення дозволяє співробітникам використовувати свій набір навичок в рамках службового доручення тривалістю від двох до шести днів і вирішувати конкретні завдання неприбуткової організації.
«Корисний внесок у вирішення важливих для суспільства питань і підтримка малозабезпечених людей стали предметом особливої гордості для співробітників наших дочірніх компаній по всьому світу, — відзначає Александра Пальт (Alexandra Palt), директор L’Oréal з питань корпоративної соціальної відповідальності і сталого розвитку. — L’Oréal вважає своїм обов’язком надати працівникам максимальні можливості для конкретних дій і безцінного особистого внеску, які будуть корисними з огляду на вирішення чинних соціальних та екологічних проблем».
У 2019 співробітники компанії «Лореаль Україна» провели день соціальної відповідальності в декількох групах: група допомоги центру бездомних тварин, група озеленення парку і група здачі донорської крові.
За матеріалами прес-реліза