• Новости партнеров
    Четверг, 29 ноября 2018

    Ювелірна компанія Tous відсвяткувала один рік бренду в Україні

    Урочиста подія відбулася 27 листопада у маєтку Якова Полякова у Києві.

    З нагоди святкування річниці до Києва приїхали представники бренду Anaïs Durand, Marketing, Communication & Image Director та Carlos Soler Duffo, Sales and Marketing Managing Director. Музичний настрій на святковій вечірці створювали FAHOT та Denis Adu Big Band, DJ Mishukov, Zhannaona.

    Нагадаємо, що рік тому відкрилось  чотири магазини в Києві. Цієї осені відкрився п’ятий магазин у Львові. Початок продажів в Україні укріпив фокус компанії на ринку Східної Європи, на якому вона вже має численні торгові точки в шести країнах. Бренд TOUS твердо вірить в Україну.

    Экспресс-инфо по стране

    Украина – государство в Восточной Европе.

     

    Флаг Герб

     

    Столица – Киев

    Крупнейшие города: Киев, Львов, Харьков, Одесса, Днепр, Запорожье, Кривой Рог, Донецк

    Форма правления – Парламентско-президентская республика

    Территория – 603 549 км2 (44-я в мире)

    Население – 42,6 млн чел. (32-я в мире)

    Официальный язык – украинский

    Религия – православие, католицизм

    ИЧР – 0,747 (81-я в мире)

    ВВП – $131,8 млрд (59-я в мире)

    Валюта – гривна

    Граничит с: Беларусью, Польшей, Словакией, Венгрией, Румынией, Молдовой, Россией

    Магазини розташовані в кращих торгових центрах Києва, таких як Ocean Plaza, Gulliver, Dreamtown, Lavina та торговому центрі FORUM у місті Львів.

    Компанію було засновано в 1920 році, але лише під керівництвом Рози Оріоль і Сальвадора Тоуса в 1960-х роках вона набула значного зростання, коли зосередила увагу на інноваційній концепції дизайну, яка відрізнялася від традиційних ювелірних прикрас. Бренд присутній на п’яти континентах з більш ніж 500 магазинами в таких містах, як Барселона, Мадрид, Нью-Йорк, Маямі, Шанхай, Токіо, Москва, Мехіко й Дубай. 

    Фірмовий символ марки — ведмедик TOUS — народився в 1985 році. Ця мила фігурка стояла на самому початку міжнародної експансії марки і сьогодні є незамінною в усіх її колекціях. Він символізує одну з основних цінностей марки — ніжність.

    За матеріалами прес-релізу