• Вокруг Света
    автор
    21 Ноябрь, 2016 года
    280
    «Альянс заради молоді» навчив та працевлаштував 115 тис. європейців

    «Альянс заради молоді» — це ініціатива бізнеса для сприяння працевлаштуванню молоді в Європі.

     

    Альянс був започаткований Nestlé в 2014 році, зараз він об’єднує більш ніж 200 маленьких та великих компаній:

    • «Альянс заради молоді» з 2014 року вже забезпечив тренінги та робочі місця для 115 тисяч молодих європейців,
    • Компанії-члени альянсу зобов’язались створити 230 тисяч нових можливостей для роботи до 2020 року,
    • Компанії виділяють важливість «подвійного навчання» в підтримці працевлаштування молоді в Європі.

    Компанії також розробили більш ніж 600 схем подвійного навчання по всій Європі та організували 10 тисяч семінарів для підготовки молодих випускників до співбесід або їх підтримки під час долученнядо ринку праці.

    «За два роки Альянс виріс із ініціативи окремої компанії до широкого громадського руху, — зазначив Луїс Кантарелл, виконавчий віце-президент Nestlé. — Наші компанії-члени Альянсу розташовані в 23 європейських країнах. Вони не лише забезпечують роботою та тренінгами, але й працюють разом з місцевою владою та навчальними закладами, щоб створювати нові можливості. Ми стали справжніми послами працевлаштування молоді».

    Пропонуючи конкретний досвід роботи, компанії прагнуть вирішити проблему, яку молоді безробітні європейці досі називають найголовнішою для отримання роботи.

    23 тисячі нових можливостей до 2020 року
    У листопаді на зустрічі Європарламенту, Nestlé та Альянс зобов’язались подвоїти свої зусилля та створити 23 тисячі нових можливостей для роботи молодим європейцям впродовж 2017 та 2020 роками.

    Під час дебатів, Європейський комісар з питань зайнятості Маріанна Тайсен зазначила: «Альянс зради молоді показує, як інвестування в молодь корисне і для бізнесу. Я дуже рада, що Альянс збільшує зусилля з новими зобов’язаннями в рамках Європейського Альянсу заради професійного навчання, щоб запропонувати 23 тисячі нових робочих місць молодим людям в Європі та забезпечити їх першою відправною точкою на ринку праці. Ці альянси роблять гарний прогрес в підвищенні зайнятості молоді, завдяки якісним професійним тренінгам та можливостям для роботи».

    Потреба просування подвійного навчання в Європі
    З 2014 року компанії «Альянсу заради молоді» розробили 620 схем подвійного навчання в Іспанії, Хорватії, Польщі та Італії. 

    Схеми подвійного навчання поєднують диплом про вищу освіту, професійне навчання та вже повністю інтегровані в навчальний розклад у, наприклад, Німеччині та Австрії. Мета Альянсу – розширити свою практику для решти Європи.

    Успіх «Альянсу заради молоді» надихнув компанії на розгорнення ініціатив для працевлаштування молоді по всьому світу. В серпні, Міжнародна організація праці повідомила, що після кількох років покращення, глобальне безробіття молоді почало зростати в 2016 році.

    Довідка:
    Nestlé – найбільший виробник продуктів харчування у світі. Штат компанії налічує 280 тисяч працівників. Nestlé належать 449 заводів у 83 країнах. Річний обсяг продажів Nestlé у світі сягнув у 2015 році 88,8 млрд. швейцарських фраків. Продукція Nestlé представлена на ринках напоїв, кондитерських виробів, кулінарних продуктів, дитячого і спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної та столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlé володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.

    Nestlé розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч»; у кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»); в 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ «Техноком» (ТМ «Мівіна»).

    Цього року компанія Nestlé S.A. відзначає 150-річчя.

    промо

    Читайте также:

    Швейцария. 5 причин для восхищения