Учасники «5Вершин» мають намір зробити те, що не робив ще ніхто: піднятись автомобілем на рекордну кількість карпатських піків лише за 24 години, так, щоб загальна висота піків складала 10 000 метрів та навiть бiльше.
Святкування з нагоди 30-річчя відновлення Незалежності Україною лишились позаду, літо допалює останні спекотні дні, і Україна все більше занурюється у звичайний міжсезонний плин життя. Але команда Depo.ua, яка зовсім нещодавно писала про рекорди та відкриття до урочистої дати, вважає, що наша країна гідна подарунків не лише на свій день народження, а й взагалі у будь-який час. І тому ми вирушаємо у невеличку, але мальовничу експедицію, результатом якої мають стати нові рекорди.
Задача-мінімум автомарафону – підкорити максимально можливу кількість карпатських вершин за добу. Серед точок, які планується «взяти» – Жандарм (1763 м), Стіг (1704 м), Великий Котел (1771), полонини Крачунеска (1686) та Герешаська (1577), а також гори Догяска (1761) та Трояска (1703). Суманрна висота всіх відвіданих локацій має скласти не менше 10000 метрів.
Це серйозне випробування як для техніки, так і для людей, адже гірські умови далекі від «курортних» рівнинних, і перевірити себе на міцність доведеться і автомобільному металу, і людським м’язам та увазі. Тим більше, що штурмувати доведеться не одну, не дві і навіть не три вершини, а мінлива висотна погода може додати екстремальності.
Сходження заплановане на 18 вересня. Марафон організовано сайтом https://www.depo.ua/ – загальноукраїнським інтернет-виданням із мережею регіональних філій – за підтримки Закарпатської обласної держадміністрації.
Генеральний партнер Метінвест https://metinvestholding.com/ua та паливний партнер SOCAR https://socar.ua/
Головним виконавцем і – буквально – кермувальником проекту стане Віталій Новак, журналіст та автор чотирьох автомобільних рекордів України, зокрема підкорення п’яти карпатських перевалів за добу (проект «Кардіограма Карпат») та заїзд на 10000 км Україною за 7 днів. Допомогати на маршруті буде Дмитро Ковальов – найкращий в Україні фахівець з гірського пересування на позашляховиках та організатор «Клубу позашляхових пригод».